El Conceyu de Xixón decidió esta mañana que, dende esta sábadu, el serviciu d’autobuses urbanos va ser gratuitu pa toles persones. La frecuencia de les llínees va amenorgase al 40% a partir del llunes. Asina, daráse prioridá a les zones onde s’alluguen centros de trabayu, como l’Hospital de Cabueñes y los polígonos. Mientres esti fin de selmana, los servicios qu’empresta EMTUSA son los mínimos correspondientes a un domingu.
L’equipu de Gobiernu tomó amás nueves midíes pa proteger a los conductores de la empresa municipal. La entrada y salida de los autobuses va realizase poles puertes traseres y van dexase llibres los asientos de les zones más cercanes al conductor para caltener la distancia de seguridá. Los autobuses van detenese, por defectu, en toles paraes, pa que de esta forma nun sía necesariu solicitala. Los autobuses van desinfestase a diariu.
Los centros municipales ciérrense definitivamente. L’atención ciudadana y el rexistru va realizase namás per vía telefónica y telemática, sacante n’Antigua Pescadería Municipal, onde se va riquir cita previa telefónica. Tamién se suspendieron los servicios d’arriendu de bicicletes y patinetes, que yá empezaron a retirase de les cais.
L’alcaldesa de Xixón, Ana González, llama a la ciudadanía a «quedase en casa». «La meyor manera de frenar l’andada del coronavirus ye quedanos toos en casa”, señaló.