El Grupu Municipal Socialista va llevar a Plenu’l proyectu del Hogar del Productor de Ciares al comprobar nel espediente que lleva paráu dende, lo menos, mayu del añu pasáu. Va preguntase por esti asuntu dempués de que l’alcaldesa anunciara nel alderique del estáu del conceyu que la obra yá taba en llicitación por 1.200.000 euros, pero lo cierto ye que nun se realizó nenguna actuación nestos últimos meses. “Nun se produció nenguna meyora alministrativa, nun se movió nin un papel. Queremos que’l gobiernu local esclarie por qué Carmen Moriyón afirmó públicamente que la obra taba yá en llicitación cuando, según consta nel mesmu espediente, dichu trámite nun se realizó”, aseguró la vocera Carmen Eva Pérez Ordieres en rueda de prensa.
Coles mesmes, los socialistes constataron qu’hai trámites paralelos imprescindibles que tampoco se tán llevando a cabu. Son los requerimientos del Conseyu de Patrimoniu del Principáu pa que l’edificiu entre nel Catálogu Urbanísticu y pa que se revise’l proyectu d’obra tanto no relativo al ascensor como a la fachada. “Nada d’esto se fixo. ¿Por qué nun se tán realizando los trámites pendientes? Ensin ellos, nun pueden siguir alantre col proyectu del Hogar del Productor de Ceares”, denunció Pérez Ordieres.
La conceyala socialista Carmen Eva Pérez Ordieres amuesa, por tanto, la so esmolición poles contradicciones que treslladen a les vecines y vecinos del barriu, a quien aseguraron, amás, que les obres pa la rehabilitación d’esti emblemáticu edificiu empezaríen en septiembre del añu pasáu. “La realidá ye mui distinta. Nin siquier va podese licitar el proyectu hasta que la Universidá Europea abone l’importe correspondiente a la finca del Parque Científico y Tecnolóxico na que se va a instalar”, señaló.
Pa concluyir, la vocera llamentó qu’esti asuntu “vien engrosar esa llista d’asuntos que nun superen el nivel d’infografía pero que’l gobiernu vende como realidá aumentada, queriendo faer ver a la ciudadanía qu’hai lo que nun esiste. Tamos énte un exemplu más de la política de ficción a la que nos tienen avezaos”.
