Una muyer y la so fía, una menor de 12 años, tuvieron que ser rescataes esti domingu dempués desnortiase nel monte. La muyer, mancada nun todíu, foi treslladada al pie de la so fía al Hospital de Les Arriondes. Los equipos de rescate tuvieron que portear en camiya a l’afectada yá que nun podía siguir caminando.
El Centru de Coordinación d’Emerxencies del 112 Asturies recibió l’avisu a les 21.33 hores d’ayeri domingu. La llamada realizar el guarda del abelugu d’Ariu. Esplicaba que llegara un home a les instalaciones sollertando de que perdiera a la so muyer y a la so fía na redolada de los Llagos. La so muyer taba mancada nun todíu. Diben a les mines cerca de los Llagos pero nun llegaron. Él dexoles sobre les 16.30 hores pa dir buscar ayuda. Dexaran el coche nel aparcamientu de Soñin. La muyer taría pasando la mayada de La Redondiella según l’allugamientu guardáu nel móvil y que darréu facilita ella mesma.
Diben a les mines cerca de los Llagos pero nun llegaron
La Sala 112 de SEPA movilizóse per tierra al Grupu de Rescate y comunicó lo asocedío al Centru Operativu de Servicios de la Guardia Civil de Xixón qu’indica, darréu, que salen trés efectivos del GREIM de Cangues d’Onís pal rastrexu. A les 00.47 hores el GREIM señalaba qu’alcontrara a dambes. La muyer nun podía caminar y prescisaba asistencia sanitaria. Unos minutos más tarde el Grupu de Rescate del SEPA llegó al llugar y en coordinación col equipu de la Guardia Civil empecipiaron el portéu. Información que se tresllada al home de l’afectada por que sepa que dambes tán siendo yá rescataes.
A les 03.12 hores el Grupu de Rescate comunica que s’atopen onde los vehículos y van treslladales a dambes al Hospital de Les Arriondes onde dexen a dambes a les 04.12 hores. Rematada la intervención retiráronse pa tornar a la so base en Llamorgal onde lleguen a les 05.21 hores. L’incidente, como marca’l protocolu, tamién se comunicó a los 112 de Cantabria y Castiella y Llión.