Vox entra per primera vegada nel Ayuntamientu de Xixón. La formación d’ultraderecha consiguió sumar 9.517 votos, el 7,01%, y conviértese na sexta fuercia de la Casa Conceyu per deltantre de Xixón por la Izquierda. Yera la primer ocasión na que’l partíu que llidera Santiago Abascal presentaba candidatura na ciudá.
El candidatu de la formación a l’Alcaldía de Xixón, Eladio de la Concha, valoró’l resultáu asegurando que entrar nel Ayuntamientu yera «dalgo imposible va ocho meses». L’abogáu xixonés agradez «la colaboración d’un gran equipu de persones que trabayaron incansablemente y con total xenerosidá».
El candidatu de la formación destaca que ficieron una campaña «ensin medios materiales» y colos «discursos tracamundiaos de los otros partíos y de los medios de comunicación». De la Concha asegura que «agora entama una nueva fase» y pide la collaboración de los simpatizantes. «Tamos en llínea de salida, quédennos cuatro años de trabayu pa que VOX sía realmente conocíu polo que ye: el partíu de la rexeneración de la nuesa patria».