Menos taxis con menos places

0
572
Taxi Xixón

El Conceyu de Xixón anunció esta mañana nueves midies enfotaes en frenar l’andanciu de coronavirus n’Asturies. L’equipu de gobiernu alcordó amenorgar al 50% el serviciu de taxis na ciudá, llindando tamién el númberu d’ocupantes que viaxen en cada vehículu. Los taxis nun van poder superar el 50% de los viaxeros permitíos davezu.

Nun ye la única midida u’afecta al tresporte públicu urbanu. La frecuencia de les llínees d’Emtusa va amenorgase al 40% a partir del llunes. Asina, daráse prioridá a les zones onde s’alluguen centros de trabayu, como l’Hospital de Cabueñes y los polígonos. Esti domingu los servicios son los mínimos correspondientes a un domingu. Tampoco circulen los autobuses nuecherniegos.

L’equipu de Gobiernu tomó amás nueves midíes pa proteger a los conductores de la empresa municipal. La entrada y salida de los autobuses va realizase poles puertes traseres y van dexase llibres los asientos de les zones más cercanes al conductor para caltener la distancia de seguridá. Los autobuses van detenese, por defectu, en toles paraes, pa que de esta forma nun sía necesariu solicitala. Los autobuses van desinfestase a diariu.