La implantación de la LOMLOE convirtióse dende’l cursu pasáu nún de los oxetivos principales de la Conseyería d’Educación. Dende SUATEA, d’acordies con otres organizaciones sindicales, planteguen a la Conseyería «la conveniencia d’aprovechar esti cursu 2022-23 pa dir entamando l’aplicación práctica de la mesma, ensin imponer plazos inmediatos al profesoráu. Una Llei qu’impon cambeos de caláu nel funcionamientu del sistema educativu nun debe d’empezar a aplicase ensin prever con antelación el procesu de desenvolvimientu, concreción y aplicación de la mesma.»

Sicasí, según la organización sindical,  la Conseyería fixo casu omiso a estos pidimientos y decidió empecipiar el procesu, entá sabiendo que yeren munchos los flecos que taben por encetar. De primeres, taba la paradoxa d’empecipiar el cursu ensin conocer siquier cuálos yeren los currículos que correspuenden a cada espacialidá, cómo se diben a realizar les programaciones correspondientes, cuálos van ser los criterios educativos que se van utilizar a lo llargo del cursu, cómo se concretaríen los cursos de formación pal profesoráu y demás.
Al refugar el pidimientu de retardar la so aplicación hasta’l próximu cursu, la Conseyería impunxo unos plazos que se tán convirtiendo nuna fonte frustración y afandu pal conxuntu de la plantiya docente.

La pasada selmana empecipióse un cursu de formación de quien desempeñen nos centros la figura de Coordinador de bienestar emocional del alumnáu. Múltiples fueron les quexes recibíes per parte de persones que participaron na citada actividá por cuenta de que en la mesma informóse de los requisitos a cumplir por quien ostenten esa responsabilidá de la que se-yos informaba d’un eleváu númberu de funciones a realizar. Yá en septiembre, coincidiendo col entamu de cursu, dende SUATEA denuncien que lo que se precisa pa llevar a cabu esa función ye ampliar los recursos y la reconocencia d’ese trabayu nel horariu lectivu del profesoráu en llugar de dexalo a la disponibilidad horaria esistente nos centros.