Los productos lácteos preparaos con lleche d’Asturies incorpórense a la marca calidable Alimentos del Paraíso. Los ellaboradores interesaos tendrán de cumplir una serie de requisitos pa sumase a esti sellu de garantía impulsáu pol Principáu, que dexa identificar producciones de la comunidá,  de la qu’apurre seguridá, respetu pel mediu ambiente ya identidá cultural.

 

La Dirección Xeneral de Desenvolvimientu Rural y Agroalimentación concedió al Llaboratoriu Interprofesional Llecheru y Agroalimentaria d’Asturies (LILA) l’autorización del pliegu de condiciones técniques pa la ellaboración de productos lácteos. Esti organismu va ser l’encargáu de la certificación y control de postres y ellaboraos como arroz con lleche, yogures, cuayaes, mantequilles, flanes, xelaos y quesos, fechos con lleche d’Asturies, qu’aspiren a integrase n’Alimentos del Paraísu. La marca cunta anguaño con 343 operadores inscritos.

 

La directora xeneral de Desenvolvimientu Rural y Agroalimentación, Begoña López, señaló que se trata d’un pasu estratéxicu pa dar valor añedíu a les materies primes. “Esta decisión contribúi a asitiar población nel mediu rural y a ufiertar al consumidor final una seña d’identidá clara, que lu #ayudar a identificar un productu con un territoriu y colos sos habitantes, costumes y tradiciones”, señaló.

 

El pliegu de condiciones técniques recueye que la materia primo, esencial y mayoritaria, utilizada pa la ellaboración de los productos lácteos va ser lleche de vaca, cabra o oveya d’esplotaciones inscrites nel rexistru d’esplotaciones ganaderes d’Asturies. P’aquellos productos que rican más ingredientes (por casu, arroz con lleche, flan, xeláu, etcétera), tendrá de representar siquier el 50% en pesu sobro’l total de los ingredientes. Tamién puede valorase l’usu d’otres materies primes compatibles, como la lleche entero o desnatada en polvu, siempres y cuando tola lleche d’orixe sía producida n’Asturies.