El conseyeru d’Ordenación de Territoriu, Urbanismu, Vivienda y Derechos Ciudadanos, Ovidio Zapico, anunció güei nel plenu de la Xunta Xeneral que la empresa pública Vipasa va recuperar el so departamentu social coles mires de desenvolver el procedimientu de conciliación y reforzar los llabores de siguimientu, mediación y ayuda que realiza la entidá.

Zapico, que defendió la necesidá de restablecer esta sección énte’l “altu porcentaxe d’inquilinos que son persones vulnerables y que precisen d’esa figura”, según pa facilitar una comunicación axilosa con otres alministraciones”, adelantró que’l departamentu va recuperar de forma “inminente”.

A entrugues de los grupos parlamentarios de la oposición, el conseyeru negó rotundamente que la paralización de los desahucios previstos en Vipasa sía xuna “midida arbitraria” y sorrayó que, otra manera, afaise a los procedimientos recoyíos na nueva llei de vivienda estatal aprobada en mayu, “que garantiza la protección xurídica de los inquilinos”.

Al respective de los desahucios, esplicó que la lexislación esixe que los grandes tenedores, como ye’l casu de Vipasa, someter con calter obligatoriu a un procedimientu de conciliación o intermediación, al empar que contempla como requisitos p’aumentar la protección d’estos inquilinos que se trate de la so vivienda habitual y que sían persones en riesgu de vulnerabilidá.

El titular de Derechos Ciudadanos aseguró tamién qu’esta decisión nun va suponer l’acabamientu del patrimoniu públicu” y defendió que morar nuna vivienda pública “nun suponga un estigma”, y que pueda faese “con arguyu y nun marcu de convivencia”.

Zapico, que llamentó que dellos grupos de la derecha “asítiense fuera de la Constitución”, recordó que la Carta Magna establez nel so artículu 47 que “toos el españoles tienen derechu a esfrutar d’una vivienda digno y fayadizo y atribúi a los poderes públicos la obligación de promover les condiciones necesaries y establecer les normes pertinentes pa faer efectivu esti derechu”. “Nós vamos trabayar pa cumplilo”, sentenció.